7. juni 2011

York it is!

Picture of Stonegate, City of York - Free Pictures - FreeFoto.com

Picture of Kings Manor, The University of York - Free Pictures - FreeFoto.com


Etter et år som virket endeløst. Et år som var fylt med skuffelser, tårer og hardt arbeid mot et mål som virket ueksisterende så har jeg endelig klart det. Jeg har fått en vertsfamilie i York og jeg klarer nesten ikke tro at det er sant! Jeg har sett huset jeg skal bo i og skolen jeg skal gå på. Jeg har kontaktet rektoren på skolen og fått svar, men jeg klarer fremdeles ikke å tro at jeg faktisk skal få reise. Siden 5.klasse har jeg fortalt venner og bekjente at når jeg en gang ble stor og gikk 2. året på videregående så skulle jeg ut i verden på skole. Nå skal jeg. Nå er tiden her! Jeg klarte det! Alt er så uvirkelig! Jeg er så glad! Det som gjør meg ekstra glad er å vite at jeg og foreldrene mine har jobbet så hardt for dette. Det er ekstra godt å kjenne at jeg fortjener det.
Nå venter jeg bare på å få svar fra vertsfaren som jeg har sendt mail til, og så er jeg i gang.

Det var så deilig å kunne gjennopprette denne bloggen. Håper du vil følge mitt drømmeår i England!
Så snakkes vi! 


Ingen kommentarer: