25. sep. 2011

and then we're bowling

I dag tok jeg bussen fra mitt midlertidige hjem i Wigginton til New Earswick hvor jeg gikk for å møte min søte danske. Vi spaserte deretter inn til byen hvor vi vandret litt rundt i bruktbutikker før vi møtte Hennie og Mirjam. Her er Hennie. Herlihet den jenten er så pen! (Hun er jo norsk da.. sier sitt)

Etter en stund slo vi oss ned på en helskjønn kafé som var ganske trang og perfekt. 

Anne Sofie bestilte Vanilje te selv om hun egentlig ikke liker te. Well, she does now!

Fruit scones and vanilla tea. Ja, jeg vet jeg egentlig er blakk, men noe må man jo unne seg. 

Hennie får ikke så ofte mat så øyeblikket måtte dokumenteres. 
Fra vår koselige lille kafé kunne man se ut på andre mennesker som koste seg i det uventede varme høstværet.

Etter en stund sa vi hadet til Hennie og Mirjam og spaserte hjem for å gjøre oss klar for kvelden som besto av bowling! Vi kom oss til Cat som vi var så heldige å få sitte på med og vips så var vi der.

Tolv personer med godt humør. Greg var forresten det man kan kalle en dårlig vinner. hahah!
Vi heiet og klappet på alle om det så var en sjegle eller 9 sjegler som traff gulvet. God stemning!

Bowling er Anne Sofie's store kjærlighet! Se så lidenskapelig hun er. 

Søte mennesker!

Dette ble da mitt berømte kast. Fikk faktisk strike! Because I'm awesome!
Jeg var forresten den eneste med borrelås på skoene. Dette fordi jeg bruker størrelse 2 (!!!) i sko.
wow.
Etterpå knuste jeg Mirjam i Mariocart. Proving that Miriam is better with an "i". Mohaha!

Ellers kan jeg meddele at jeg og Anne Sofie har nå begynt å plukke opp menn på gaten. Dvs. menn med gitar. Vi så denne perfekte fyren stå på et gatehjørne med gitar og sang som bare engler kan og vi fant ut at vi ikke kunne la sjansen gå i fra oss, så vi la like så godt igjen nummrene våre i hatten hans.
Morgendagen består av lekser og middag med Lynette. Så får vi se hvilke uventede oppdagelser som ligger på lur. Snakkes mennesker! Jeg er trøtt!


Ingen kommentarer: