18. sep. 2011

sick and grumpy

På lørdagen tok jeg ingen bilder fordi jeg selvsagt glemte minnekortet mitt hos dansken, men kommer kanskje bilder senere. Det vi gjorde var å gå til byen, møte Luke og Yannick, sprade litt rundt, møte Alexander, gå på kino og se verdens verste film ved navn : the change-up, si hadet til Luke og Yannick, spise iskrem på mcdonads og GÅ hjem igjen. Jeg var sur og grinete hele dagen fordi jeg begynte å bli syk så det var sikkert veldig koselig for alle andre. 


Fra i dag. Jeg har slukt 3 mcflurry's på to dager. Iskrem er det eneste som hjelper når jeg har vondt i halsen. Og de er så billige! 99p for en! Det er jo gitt bort! men nå er jeg blakk.
Fudge! Jeg er blitt fortalt at alt jeg gjør er å spise fudge og bananer. Well.. det er egentlig sant. Herlighet! se der da folkens! fudge! 
Denne mannen var egentlig ganske irriterende og selvopptatt. Tvang folk til å klappe for seg og kom aldri til poenget. Jeg så egentlig bare på fordi jeg håpte han ville falle ned. Men... det skjedde ikke. 
Anne Sofie med våpen i hånd og mord i blikket. Hun skulle liksom vise veien til Mirjam sitt hus, men så ledet hun hos totalt på villspor. Cheers mate! Hun ble litt hissig.
Til slutt fant Mirjam oss, og spanderte is på oss. Noe jeg var ekstremt glad for fordi jeg har hatt is craving i 2 dager nå. Det var ett koselig lite visitt, men så måtte vi GÅ hjem igjen. Og jeg var cranky pga min sykdom så det var ikke så kult for noen av oss.

Nå må jeg egentlig gjøre lekser, men jeg har så hodepine at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Får vell prøve å gjøre litt fordet om. Drikker varm melk med honning som en gal, men hjelper ikke så mye. Vell, det var dagens dose av mitt interessante liv. Vi snakkes hvis jeg overlever denne halsbetennelsen.
Hey då!

Ingen kommentarer: