6. okt. 2011

matbloggen fortsetter!

Matbloggen fortsetter! I dag våknet jeg opp med dansken ved min side. Vi hadde fri idag sjønner dere så jeg gikk ned på kjøkkenet halv 8 og begynte å hjelpe Sarah med å bake til Thomas's bursdagsbesøk på lørdag. Bakte to dusin scones, 80 muffins og to kaker. Pluss at vi dekorerte 80 muffins.(se så lækre de ble)Anne Sofie satt å malte til kunst prosjektet sitt. Dette er meg for eksempel. høhøh.Sjokoladetrukket eple anyone? Sarah burde ikke ha gitt oss det... for dette førte til ... bla ned..Dette. Postet det på facebook og etter 1 minutt bare haglet det inn med "likes" og stygge kommentarer.Så det så. Ellers har vi vært ute med kids i dag, og spist polsk måltid med vakre mennesker på kvelden.

Jeg tror ikke jeg orker å oppdatere hver dag slik som jeg gjorde i september men jeg oppsummerer og det får vel være greit nok, sant?  Så tirsdag var jeg på skolen, gjorde lekser før Anne Sofie ville ha meg over, vi så Beatles film og drakk te før hun sovnet på armen min. Stakkars trøttet nurket.
Onsdag dro Aino hjem til meg først før jeg besøkte hennes riket for første gang. Etter en stund tok vi bussen til Lynette hvor explorius studentene + japanske koselige jenter spiste den månedlige middag.
Det var svært koselig. Ellers kan jeg si at jeg fryser meget fordi det er bikkjekaldt her, men jeg skal snart sove uansett.

Stay strong, vikings!


1 kommentar:

Mamsen sa...

Muffinsene ser deeeilig ut,nam.Har du tatt med deg bukser i det hele tatt?Kan jo ikke gå å fryse....