29. des. 2011

FLY

Nå sitter jeg på flyplassen i Amsterdam. Føler jeg har sittet her hele livet mitt. Tok meg over 6 timer før jeg fant ut at det fantes gratis internett så nå bruker jeg det for harde livet før flyet kommer. Det er så mange merkelige mennesker på flyplasser og flyplassen er ganske merkelig i seg selv. Jeg sitter ie n grønn skog som er formet som en hekk og rett foran meg har de bygget et mega stort tre med fuglekasse i og her finnes lydeffekter med fuglesang og andekvekk. Jeg vet ikke helt hva en stakkars skal tenke om slikt. Jeg har sett folk slå seg ned i min lille hage før de har hastet videre til sitt neste fly i hele dag. Jeg der i mot sitter her.. alene .. jeg ønsker bare at flyet skal endelig komme nå. 7 timer. Jeg spyr. Så nordmenn i ste. Lo høyt fordi de var så opplagt norske. Nå sitter det noen danske pølser her så jeg tror jeg skal bruke resten av tiden min til å lytte til deres samtale.

Snakkes i York
(om ikke flyet faller ned og jeg dør etter å ha falt 50000 meter fra et styrtende fartøy ;) )

Ingen kommentarer: