29. jan. 2012

dager og netter og hunder med fletter

Dagen i går begynte veldig kjekt faktisk med at jeg og Aino så Liverpool - Manu om morningen. Det var selvsagt ikke noe kjekt at de tapte. Ganske irriterende faktisk, men likevell en fin start på morningen.
Jeg kan også nevne at jeg hadde en utsøkt tunfisk panini som jeg pratet om resten av dagen. Gode himmel.
Deretter gikk vi for å møte Clara og Anne Sofie fordi vi hadde tenkt oss til Mirjam og Hennie for å lage hjemmelagde pizza. Jeg kan også meddele at de såkaldte "fylte sjokolade eggene! de har her i England kan ikke måle seg med dem vi har i Norge!
Anne Sofie i sitt rette element! Det var ganske artig å se henne irritere Aino med all bobleblåsingen
Dette er da Aino's forsøk på å veive vekk boblene mens hun mumlet stygge ting på finsk

Clara var ikke innblandet i hendelsen 
Mirjam venter spent på pizza! Det gjorde vi vell alle. Sultne ulver som vi var.
(Vell ikke jeg fordi jeg hadde hatt min utsøkte tunfisk panini!)
Mitt mesterverk!
Hadde vært bedre med tunfisk men...
Hennie som fortærer sitt pizza stykke.

Det var en fin stund til vi fikk melding som tilsa at organisasjonen er styrt av kommunist mennesker.
Jeg og Anne Sofie ble lettere agressive og kjøpte usundt for å komme oss over det.
Det er aldri OK å føle at du blir behandlet urettferdig eller å føle at friheten din blir tatt fra deg.
Over og ut

Ingen kommentarer: