19. jan. 2012

en onsdag hjemme


I dag var jeg ikke på skolen av flere grunner og en av grunnene er mine stadige hodepiner. Jeg begynner å bli ganske lei av at de aldri har tenkt til å la meg være i fred, men ok. Ut på dagen ble jeg tungere og tungere til sins men så fikk jeg besøk av en danske som ville muntre meg opp litt og det satt jeg jo selvsagt pris på.
Vi laget en etterlengtet middag med bearnaise saus til. Herlighet det er så godt! Jeg forstår ikke at de ikke selger det i matbutikker her i landet. Engelskmenn må jo være helt fra vettet!
Her er da vårt måltid. Tror Hellstrøm ville vært ganske imponert altså. 
Storsjarmør jeg. 
Anne Sofie også tydeligvis. 
Også prøvde vi å lage bananasplit til dessert. Det var jo.. interessant på flere måter enn en.
La oss ikke si noe mer om det.

I morgen er det tilbake igjen på skolen hvor jeg må forklare en rekke småsutrete lærere hvorfor jeg ikke har gjort leksene de så pent ba meg om å gjøre. Men det handler jeg med en klype salt. Jeg er "foreign" så jeg har da mine rettigheter som alle andre utlendinger. Så det så!

Nå er klokken over 1 og jeg har akkurat gjort ferdig ESS leksene mine som jeg lo litt av på slutten fordi jeg er veldig sikker på at læreren min vil felle en tåre i skuffelse når hun leser det, men pyttsann. Jeg kan ikke tilfredstille alle. Det er vanskelig å være så awesome som jeg til en hver tid.
Så give me a break people!
Adios amigos 

Ingen kommentarer: