31. mars 2012

det skal da være så alt for typisk!

Klokken halv 7 dro jeg Anne Sofie med meg inn til byen fra Mirjam og Hennie's hus for å finne det nærmeste sykehus fordi jeg klarte selvsagt å forstue foten i går (ingen bombe der for å si det sånn) så vi satt og ventet i en time på legevakten og en stund på sykehuset også (fordi de ikke kunne gjøre det som trengtes å bli gjort på legevakten tydeligvis. Så der ble jeg da altså rullet rundt i en rullestol og jeg har aldri i mitt liv følt meg mer utilpass og klein. Samtidig så må jeg si at jeg likte å føle meg som kongen på haugen der slavene (sykepleierne) måtte kjøre meg rundt. yeeeeah.
Tok x-ray og fant ut at den ikke var brukket og så nektet de å gi meg krykker! Da ble jeg hissig da!
Det var jo hele grunnen til at jeg gikk på sykehuset i det hele tatt.
Fra nå av skal jeg begynne å lege meg selv! Det kan ikke være så vanskelig. Free drugs though. Så nå skal jeg dope meg ned på medisiner i alle reinbuens farger yeeeeeeh. 
 
 Er ikke så synlig på dette bildet men det er veldig gale. Jeg kan ikke kjenne eller se den knoken som vanligvis er på foten på den venstre foten fordi foten er så hoven. 
Så det var da altså en dag i Miriam's liv.
Jeg ble forresten spurt i dag hvorfor jeg alltid havner på sykehus og det er meg ett godt spørsmål du. Jeg svarte at noen havner i himmelen, andre til helvete mens jeg havner på sykehus. Så det..
Jeg kan også benytte anledningen til å beklage at jeg vekket pappa klokken halv 8 (norsk tid) for å klage over mine smerter. Jeg kan som sakt gjøre det, men jeg gidder ikke fordi han bare lo av meg. Så ingen unnskyldning til deg pappa! Men jeg burde kanskje unnskylde meg til Manuel som jeg vekket klokken 5 om morningen av samme grunn. Jeg trodde jeg burde men da han ringte meg i dag tidlig fant jeg ut at han faktisk hadde tatt telefonen og lagt på bare så jeg brukte penger hver gang jeg ringte han! Maken til frekkhet! Men Anne Sofie fortjener en trynsleiking for å vært helt superduper alle disse gangene jeg har vært på sykehus og dårlig. Tusen takk min danske wiener pølse!


Nå vet jeg ikke hva jeg skal foreta meg men skal nok gjøre det med stil skal du se.
Ses.

Ingen kommentarer: