18. nov. 2014

Plager

Nå skal ikke dette bli en blogg som bare handler om mine plager og hvor vanskelig livet mitt er, men det er enkelte ting som plager meg grenseløst altså! Det skal dere få høre om nå! Lucky! 
Eksemen er tilbake og i fyr og flammer! I forgårs ble jeg spurt om jeg hadde vært i slosskamp.. 
Skulle sagt ja... Det klør verre enn hodelus og jeg tror folk helst vil at jeg ikke tar på dem. 
Forståelig nok. De tror vel at fingrene mine kan falle av når som helst, og de vil jo ikke ha fingre i maten. Jeg er på nivå spedalsk. Lekkert. 
Et problem jeg hadde forrige gang jeg bodde i England også, er at håret mitt begynner å leke Medusa. Det krøller og kødder seg og det er ikke lett å vite hva som er bak og frem. Som om det ikke skulle være nok så har det også bestemt seg for å bli fett etter en halv dag. Nice. 

Så til slutt: Insomnia. 
Jeg vil advare folk på forhånd at det kan være jeg ender opp som duden i Fight Club. Hvis du ser meg krangle med tom luft så vet dere at det er tid for å finne frem tvangstrøyen igjen. De gangene jeg får en liten blund på øyet drømmer jeg de sykeste tingene. Virkelig. 

Jaja! Nå skal jeg gå i timen min og late som om jeg forstår hva vi holder på med. hehe. Det blir kjekt.. ja.. Det er sikkert min egen skyld for å ikke orke å åpne noen bøker for øyeblikket men pytt pytt.. Snakkes! 

Ingen kommentarer: