9. des. 2014

Oppsummering av ukas viktigste saker;


Nå har jeg Beatles mugge og den kuleste luen in town. W-O-W


Så her er siste nytt
- Det er 5 dager til jeg reiser tilbake til Bergen by.
- Jeg skrev en hel novelle på 4 timer. (I'm boss)
- Pasta carbonara fra Marks & Spencer er diggere enn diggest.
- Det er blod i converse skoene mine.
- Eksemen har bestemt seg for å bli, og har tatt med hele famililen.
- Jeg er blitt hektet på "Juramidam - Nick Mulvey". Magisk.
- Jeg strøk på quizen denne uken. Trist.
- Jeg bryr meg ikke om at jeg strøk på quizen denne uken. #care
- Hvis jeg ikke blir ferdig med oppgaven min på 1500 ord i kveld så kan jeg ikke legge meg.
- I morgen skal jeg skrive en essay i et tema jeg ikke forstår hva er. Kjekt.
- Jeg fant ut at gribbene i jungel boken er basert på The Beatles. Kult
- I skrivende øyeblikk hører jeg på The Beatles (Roll over Beethoven).
- Jeg har spist hele adventskalenderen.
- Mitt nye morningsrituale er å se jul på månetoppen mens jeg spiser manderin.
- Min nye hobby er synging i dusjen. Jeg er veldig flink.
- Jeg kjøpte et armbånd til 2 pund. Hun sa det var ekte sølv. Hun løy. Bitch.
- Jeg tåler ikke kaffe.
- Nå må jeg faktisk begynne på oppgaven så jeg slipper å være oppe hele natten. Igjen.

Vi snakkes!


1 kommentar:

din hemmelige sjelevenn sa...

du er badass