3. aug. 2011

Venter og venter på svar

Nå er det over 2 måneder siden jeg fikk vertsfamilie og kontaktet dem. Enda går jeg og venter på svar. Blir ganske paranoid av å gå rundt og ikke vite hvorfor de ikke svarer. Hva skjer om jeg ikke får svar før jeg skal reise? Får jeg ikke dratt i det hele tatt? Må jeg si opp skoleplassen jeg allerede har fått? Må jeg bo hos noen andre? Spørsmål spørsmål spørsmål. Har kontaktet organisasjonen som også syns det er rart og de lovet å prøve å få kontakt med dem, men det var nesten 3 uker siden jeg pratet med dem sist. No reply. Men det er vell ingenting annet å gjøre enn å være tolmodig og å håpe at alt går fint til slutt. Kryss fingrene for meg!

Slenger med The beates - No reply. Følte det var på sin plass.
:-)

1 kommentar:

Another-hero sa...

Jeg har det på samme måten, de har ikke svart meg på lenge.. Men organisasjonen sa at alt var bra. Skal bo med en tysk jente og da, så da er det litt lettere når vi er to. Men det kan jo hende de er på ferie eller noe da, eller har mistet internet.. Jeg håper i alle fall alt går bra :)