12. aug. 2011

We've got contact!

Hei igjen dere!
Jeg har i dag pratet med vertsfamilien og alt er bra. De har vært på lang ferie og har ikke fått informasjonen min før i dag. For en lettelse! Føler meg dum som gikk rundt og spekulerte uten grunn, men det er jo naturlig når man ikke vet hva man skal tro.
De virket iallefall som hyggelige og koselige mennesker og jeg gleder meg til å møte dem. Nå er alt klart til avreise. Untatt at jeg må skaffe meg koffert da selvsagt. Har en opprydning i skapet mitt også for øyeblikket for å kaste ting jeg ikke kommer til å ha lyst til å beholde når jeg kommer hjem. Det er ikke lett, men jeg har kastet en hel boss sekk allerede så det går unna.
I morgen skal jeg igjen ta fatt på norsk studiene mine. Gleder meg nesten litt. Skole i ferien er OK når du er din egen lærer og så lenge stoffet er interessant. :-)

See u later!

Ingen kommentarer: