23. sep. 2011

Night of your life


Før konserten dro jeg og Anne Sofie og spiste litt før vi skulle møte Beth og kjæresten hennes, Jamie.
Fant en god italiensk resturant med en kjekk kjekkere kjekkest servitør. Kommer vi tilbake? ja det tror jeg!

Vi tøffet oss med en is til dessert. Men så fikk vi dårlig tid og måtte løpe med magen full av is. hehe

Se så glade vi er når vi venter på Pete Doherty. Det sto forresten et fjell av en mann ved siden av meg.
Han var noe utenom det vanlige. Holdt kjæresten i den ene armen mens han strakte ut den andre og ropte:
I wanna have your babies Pete! Good luck with that.

Kjempe bra band ved Billy Bones. Sangeren så ut som et fugleskremsel men... han var awesome.

Fugleskremselet med den nydelige banjospilleren som lignet Thomas Dybdahl.
Vi fant ut at vi MÅTTE prate med han!

Her er han igjen!

Og så kom endelig Pete Doherty på scenen! Jeg må innrømme at da jeg så han komme randomly på scenen før han skulle spille så tenkte jeg: det kan ikke være han! Med mindre han svingte innom McDonalds på veien..Men det var han! og han var fantastisk! Og jeg hadde en liten "samtale" med han! starstruck!
Han er bare så rå! Han prøver ikke en gang å lage show, han ER show! Sa til folk at de måtte bare komme opp på scenen om de ville. Folk kom opp på scenen og security måtte kaste de ned. Hahaha!

Forsto egentlig rent lite da det plutselig begynte å kry med ballerinadansere på scenen.


Ja, dette er et veldig awkward picture, men hallo? Vi møtte sageren av Billy Bones! Han var ikke helt tilstedeværende med tanke på at han var sørpefull, men jeg er ikke pirkete!

Guess who gave me this and signed it?! Thomas dybdahl mannen som vi sa vi måtte få kontakt med! Han tok cd-en ut av lommen sin! Vi pratet med han og han var superkoselig!

Her er min tøffe singlet. Den er alt for stor men jeg bryr meg ikke for den er tøff.
Gårsdagen var super! En veldig bra opplevelse! Kom hjem relativt sent, og det var jo ikke så bra men hallo? Pete Doherty! Jeg er nå kommet til Lynette og jeg skal bo her til søndag. Jeg har ikke adapter og nå har jeg ikke strøm heller så.. snakkes!

Ingen kommentarer: