21. sep. 2011

welcome to the zoo


I dag spankulerte alle sammen ned på fotball banen for å se på guttelagene som spilte. Spinkle kropper som virvlet rundt i små shorts. Det var egentlig ikke så interessant som det høres ut som.  Det var ikke helt det samme som å se Manchester United. 
Nyter lunsjen min. Knekkebrød med brunost! Kan det bli mer norsk? Nei. Jeg beklager hvis du trodde det kunne det, men det kan faktisk ikke det altså! 


Er man gangster så er man gangster. Man trenger ikke å spille kul når man allerede er det fra før av.
Her er da et lite utdrag fra kampen vi kikket på. Legg merke til rosa. Det var visst noe de hadde planlagt.
Hva skal man si til slik oppførsel? Jeg kommer ikke på noe. Vi skal forresten sette opp et jente lag også (bare på gøy selvsagt) Jeg skal tydeligvis være med. haha. Stakkars mennesker.
Ble litt agressiv på sidelinjen. Anne Sofie had it coming. KaPOw!
Etter skolen dro Anne Sofie og jeg til Cat og hilste på alle hennes søte kjeledyr. Marsvin, skilpadder og slanger. Reine dyrehagen! Hun har et av de fineste rommene jeg noen gang har sett. En rød vegg og en hvit vegg, malte drager og andre spennende vesner på veggene. Rommet hennes var et eventyr!
En liten skilpadde! De heter tydeligvis ikke skilpadder fordi de lever i ferskvann men jeg husker ikke hva de heter så just go with it!
Anne Sofie med den nydelige slangen med navn fra Ringenes Herre som jeg ikke kommer på for øyeblikket. Sauron?

Bilde av Cat med slange og vell.. måtte sensurere megselv fordi jeg så ut som en boms, men jeg ville bare bevise at jeg holdt slangen og den var kjempe tøff! Cat er forresten en kjempe god kokk og lille broren lagde helt fantastisk brød. Jeg spiste til jeg nesten sprakk. Er ikke hver dag jeg får så god mat så må utnytte det som best jeg kan. Noen venner av Cat kom også over for å hilse på. Det var kjekt og vi fikk høre mange morsomme historier om folk vi har blitt kjent med. Alt i alt en veldig god dag. Nå ligger jeg i sengen, mett og blid. Trøtt er jeg også og jeg vet ikke om jeg har lekser. Jeg klarer ikke å bekymre meg for det nå. (mamma jeg er ganske sikker på at jeg ikke har lekser så ta det med ro. Btw: jeg vet hvor mye du elsker slanger. hahaah. )
Da sier vi god natt folkens!
xxx



1 kommentar:

Mamsen sa...

Hærlighet,eg bladde forbi d bilde liksom....awwwwwwwfyyyy...