19. sep. 2011

random


Dette bildet. Hva kan man si? Blinkskudd av Yannick! Håper ikke han leser denne bloggen for da er han sikkert snart på døren med mord flere steder enn i blikket!
Greg og Cat.  Jeg vet ikke hvem det var som stakk av med kameraet mitt, men mange uskyldige mennesker ble snikfotografert. 
Her er mest sansynlig menneskene som stakk av med kameraet og misbrukte det på verste tenkelige måte. Fjortiss bilder! Sett på maken. 
Jeg ble også offer for snik fotografering. Jeg ser ikke særlig fornøyd ut.

Ja, dette var da altså noen helt tilfedlige bilder som ble tatt i lunsjen i dag. Jeg var forresten ganske så hes da jeg våknet, men Alexander var så utrolig grei og kjøpte medisiner til meg så jeg er på bedringens vei! Etter skolen dro jeg og Anne Sofie inn til byen for å se om vi kunne finne noe klær til henne. Verden er litt sint på henne for tiden tror jeg. Alt går galt. Og hun har en forferdelig retnings sans. hahaha! Jeg har funnet ut at jeg har en helt brilliant retningssans. Klapp deg selv på skulderen, Miriam! Nå skal jeg tvinge meg selv til å gjøre litt lekser. Kanskje ta meg en kopp varm melk med honning også? Ha en fin kveld mennesker! 

1 kommentar:

helene sa...

åå så koooselig! sitte ute på gresset i lunsjen :D