20. sep. 2011

The peaceful moments of perfect silence


Jeg begynner å bli alt for komfortabel om morningen. Jeg sløver rundt og gjør ting ekstra sent. Ender opp med å halvløpe til skolen hver dag. Må slutte med det. Ellers har jeg det veldig fredlig for øyeblikket. Det er som vanlig kaldt på rommet mitt så jeg har krøpet under dynen og jeg lytter til de nydelige tonene fra The Kings Speech. Det er deilig å ta det helt med ro etter stressende dager. Etter skolen i dag dro jeg, Bart og Anne Sofie til Monks Cross som er et stort utendørs kjøpesenter og handlet litt. Jeg trengte desperat nye klær for jeg føler at jeg går kledd i det samme hver dag så jeg kjøpte meg en grønn shorts. Da jeg kom hjem var jeg helt kake. Man blir virkelig sliten av å gå så mye.

Når jeg ser ut vinduet nå så ser jeg en nydelig rosa solnedgang. Ja, jeg hører klisjeen i det og jeg er en person som avskyr klisjeer, men dette er bare for nydelig til å ignorere. Forresten så sier jeg dette her så det blir offisielt: jeg slutter å spise usund mat: nå. Så får vi se om jeg klarer det. Jeg eier ikke selvdisiplin.
Ha en fin kveld dere.

1 kommentar:

mamsen sa...

Blir du lik din bror nå,seint ute og må alltid løpe?Hehe...Suss
Tok du bilder av denne fine solnedgangen da?
Elsker deg tullemoren...