26. sep. 2011

Sunday, sunday people


På søndag hang jeg med disse menneskene.
(Ja, Bart er et menneske selv om det ikke ser slik ut på dette bildet. Han er fra Nederland stakkars.)
Vi dro hjem til Sasha en liten tur (dvs 15 minutter) og satt på hans rosa rom og byttet på å spille gitar.
Jeg spilte ikke gitar fordi jeg er venstrehendt og fordi jeg vil ikke gjøre dem forlegne med mine overlegne talenter. Jeg vet jeg er snill. Jeg bare er sånn.


Anne Sofie var tydeligvis i strålende humør. Jeg tror det skyldes at hun endelig fikk kjøpt seg den etterlengtede tamburinen. Hva hun skal med den må gudene vite.

Det var vell stortsett søndagen. Etter jeg hadde vært med dem, dro jeg hjem til Lynette hvor vi nøt en utrolig god Cottage pie før Sarah kom å plukket meg opp. Nå prøver jeg å bli ferdig med lekser som skal inn til i morgen så vi snakkes! 

Ingen kommentarer: