29. sep. 2011

Oppsummering


I går:
- Hetebølgen satte inn i York. Jeg dør.
- Jeg hjalp Anne Sofie med kunst prosjektet hennes.
- Vi satt i gresset, så solnedgangen og spiste nanbrød med humus. nam.
- Jeg brente meg på tusen brennesler og ble litt sint.
- Torbjørn skyperte meg i 1 og en halv time for å hjelpe meg med matteleksene. Han er helten min!

I dag:
- Fremdeles hetebølge. Oppi mot 30 grader. Grusomt. Jeg dør fremdeles.
- Ble med i skolekoret.
- Hadde ikke kinesisk i dag, så jeg gikk hjem halv 2.
- Jogget i heten. Gikk meg vill. Var superawesome og fant frem på ukjente veier.
- Møtte Anne Sofie (surprise surprise) og gikk med henne inn til byen.
- Kjøpte en fantastisk veryberrie scone som jeg har lengtet etter siden London og Frappechino.
- Gikk hjem og la meg i sengen med "The King's Speech" fordi hodepine var et faktum.
- Halsbetennelsen meldte sin tilbakekomst.
- Sovnet
- Våknet
- Skrivende stund. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Og han er helten min! :) Masse masse god bedring!!