2. okt. 2011

FREDAG


Jeg var ikke på skolen på fredag, etter å ha dopet meg kraftig på tabeletter og episoder av Emma, ble jeg med til Alexander som planlagt. Men selvsagt. Anne Sofie og jeg har funnet ut at når to uheldige mennesker er venner.. da er ikke det en god ting. Alt vi gjør går galt. Satt å ventet på bussen i 40 minutter før vi begynte å gå mot Alexander (som vi ikke visste hvor bodde). Vi var også veldig redde for å komme for sent så vi sprang for harde livet. Det var så komisk! Kom løpende nedover bakkene med blomster malt i flaisen og syngende på Beatles og Bon Jovi. Folk må jo begynne å lure på hva det egentlig er som skjer i Skandinavia. Men så fant Alexander oss og vi løp/syklet til han. Så det gikk bra til slutt.

Fikk biff stroganof. (Det er russisk forresten. Fordi han er russisk) Visste dere forresten at de har en russisk Sherlock Holmes? Det var tøft! Etterpå gikk vi tilbake til byen og møtte noen andre mennesker, kjøpte ben&jerry is og koste oss før Anne Sofie gikk hjem til meg og sovnet på armen min.

Beklager at jeg ikke oppdaterer så mye lenger, men det skjer jo så mye.
Hvordan skal jeg skvise inn alt dette?
Ser dere senere vikinger! stay cold!

Ingen kommentarer: