29. sep. 2011

sick of sickness


Jeg er så lei av å være syk og å ha vondt i halsen. Er også lei av brannkopper og kviseutbrudd.
World, why you no like me?

I dag var det enda en usansynlig varm dag på skolen. Trodde jeg skulle stryke med. Det verste var at jeg hadde feber så temperaturen gikk opp og ned og opp og ned. Bildet er forresten helt tilfeldig men jeg tar ikke så mye bilder for tiden så jeg bare slenger med det jeg finner. Dette er bilde av litt navnesøster kjærlighet.
I dag tok vi forresten skolebilder.. noe jeg selvsagt helt hadde glemt! Jeg hadde på meg emo klær og hadde ikke dusjet en gang. Herlighet. Nu vell. Etter skolen dro jeg og Anne Sofie til Cat og spiste middag. Super koselig! Er veldig hyggelig å være omgitt med så mange vakre mennesker. Jeg må si at jeg merker at jeg ikke er så veldig flink sosialt fordi jeg går tom for ting å prate om hele tiden og vet ikke helt hvordan jeg skal "oppføre meg". Men men. Folk får bare tåle min awkwardness. Nå skal jeg skrive en oppgave om Geir Osama (Yes indeed!) og så skal jeg gå å legge meg. See you! xx

2 kommentarer: