23. okt. 2011

give me a week to recover

På fredag var det "Formal Friday". Alle (de som gadd) kom på skolen pyntet i dresser og kjoler og sofistikert musikk var å høre i "the common room" for første gang på to måneder. Var på tide. 
Etter skolen dro Hennie, Mirjam, Anne Sofie og jeg hjem til skjønne Kristina. Gulvet på rommet hennes er til å dø for! Det er så mye plass der! Senere kom Clara og Kangeh også. Det var koselige greier. 

Dette bildet ble tatt i løpet av en veldig veldig misslykket kveld. Den gikk til venting på busser, kulde og litt mer venting på busser. Så jeg tenkte "Why live anymore?"
Neida.. 

På lørdag våknet dansken opp hos meg som så mange ganger før. Vi kom oss ut av huset og møtte Mirjam, Hennie og Aino på Vanilla café, før vi dro hjem til henne hvor hun ødela fjeset mitt nok en gang. 

Jeg lover dere... dette var ikke lett å få vekk. dansker... hva kan man gjøre?

Men nå har jeg iallefall ferie og det er veldig deilig. I dag skal jeg jobbe i British heart foundation om jeg kan klare å rulle meg ut av sengen. Skal gjøre mitt beste. 

Ingen kommentarer: