28. okt. 2011

siden sist




Lørdag
Jeg og dansken gjorde litt lekser sammen før vi gikk hver til vårt. Jeg for min del dro ut med min finske venn Aino. Var ganske kjekt det altså.
Jeg kan også meddele at i stedenfor å gå 3 meter bort og finne en vei over grøften så bestemte Anne Sofie seg for å sitte seg fast i et tornekratt. Du er smart du, kjære venn.
Dansken banket på døren min relativt tidlig og vi fikk begge en følelse av at pizzahut klokken 12 om morningen hørtes ut som en god ting. Vi dro med oss Aino ut og satte av sted. Jeg kan hilse å si at det ble spist mye gratis salat før pizzaen kom. Ikke et smart trekk på noen som helst måte.

På mandagen måtte jeg til byen for å kjøpe svindyre hudprodukter så jeg møtte like så godt mah sistah from anotha mistah (Mirjam som er å skue på bildet), Aino & Kangeh. Senere dro vi til Kristina. Koselig!


Tirsdag
FLAMINGOLAND! Herlighet! Spiffin' experience! Berg-og-dal-baner og dyr over alt!
Burde kanskje ikke tatt vannsklien i oktober.. men !!

Just chillin' with my friend - the king.

Onsdag
Tok ingen bilder, men var med mennesker. Jeg var blitt veldig syk etter å ha overnattet i en seng som bare kan beskrives som spikermatte med en dyne som ikke fortjener å bli kalt ved det navn. Så det var jo veldig hyggelig!

Torsdag
I dag dro vi til Leeds. Primark <3. Elsker Primark så vilt mye. Ble nye strømpebukser på meg fordi jeg trengte det. Ble også diverse julegaver kjøpt inn. Senere på kvelden ble det møtt med mennesker før Anne Sofie og jeg endte opp på The light festival. Nå ligger jeg i sengen med en glowstick rundt halsen. Den lyser rosa. hihih.

God natt !

Ingen kommentarer: