9. okt. 2011

Hull Fair


Mennesker klare for 2 timers busstur til Hull! Bussturen gikk forresten kjempe fort og det føltes virkelig ikke ut som om det var 2 timer.
Vell fremme på tivoliet. Her sitter jeg og Matt i en av de eggtingene hvor man blir slengt rundt i luften. Kjempegøy! Tårene rant (gledestårer altså) og tungen hang ut.
Mirjam og Sasha på den andre siden. Se på de fjesene! Hahah!
Up in the air!
Denne tok jeg faktisk to ganger. Første gangen med Sasha og Mirjam og andre gangen med Anne Sofie. Den var kjempe gøy (manglet litt adrenalin though) men varte kjempe kort. 
Dette er Adam og Matt alias Sashas venner fra Hull (fordi han bodde der før). Vi var med dem hele dagen og det var kjekke greier. Fikk høre morsomme historier om Sasha. Gode tider. 
Dette bildet er da tatt litt senere ut på kvelden da jeg var så kvalm at jeg trodde jeg skulle stryke med. Måtte true maten min for å holde den nede i magen hvor den hører hjemme. Jeg var ikke særlig blid.

Dagen i går var kjempe fin! Ble slengt rundt om kring og opp og ned mot betaling! Kan det bli bedre? Eneste jeg angrer på er slike disser som går fort rundt oppe i luften. Da de begynte å gå bakover ble jeg så kvalm at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Var redd jeg skulle spy på de to prektige pikene som satt bak meg. Men barsk som jeg er så hold jeg det nede.

Men da vi skulle hjem skjedde det noe helt merkelig. En kvinne kom på bussen og jeg kom i skade for å åpne Haugland kjeften og kort og greit så ble jeg kalt alt fra "racist (jeg kan formidle at hun var hvit), stupid, unintelligent, judgmental, without humor etc.." Så det var jo spesielt. På slutten kom hun frem og ba om unnskyldning og litt av hvert, men neste gang: LEAVE ME ALONE WOMAN!



Ingen kommentarer: