12. okt. 2011

Can't stop me now

Nå er det en stund siden jeg har blogget. Jeg vet dere ble redde for at jeg var død eller verre, men jeg er ikke det altså. Jeg bare gadd ikke rett og slett. På søndag dro jeg og Anne Sofie på et "vintage fair" i Museum garden. Herlighet! Så mye fint! Men jeg var på stramt budsjett så jeg nøyet meg med å kikke. Anne Sofie fant mye fint (som Miriam stjeler i fremtiden? indeed)
Vintage for en hver smak. Lange, elegante kjoler, glitter, paljetter, strikkeplagg osv osv.
På mandag fikk jeg et nydelig brev i posten av Malene. Jeg ble så rørt av hun hadde tatt seg så mye bry for min skyld at jeg gren og gren. Anne Sofie kom til meg litt senere fordi hun akkurat som jeg hadde hatt en litt vanskelig dag, og da jeg skulle fortelle henne om brevet brast jeg ut i tårer igjen. Ja, jeg er en ordentlig jente noen ganger. Men herlighet! Jeg savner jo dyret! La meg få lov. Senere dro vi til Cat og så The phantom of the opera. Blir aldri lei. Ble også overlykkelig over at Shelly og Cat misslikte det samme kreket som jeg!
I dag kom jeg hjem fra skolen og fant en hentelapp på disken. Jeg sprang som en madman på Spar
(ja! vi har det i England!) og fikk hentet den før butikken stengte. Ble overlykkelig da jeg fant alle mine kjære ting gjemt inni esken. Ynglings jakke og hansker lå inni og alle mine kjære t-skjorter. 
Tusen millioner takk mamma! Nå tror jeg at jeg skal gjøre litt lekser før jeg skal slappe av med en god film!

Forresten! I går var jeg og Anne Sofie på litt av et eventyr. Kort og greit: Skulle på fekting. Klarte å dra til feilt universitet, famlet rundt i regnet, spurte et dusin mennesker om veien, fant fekting, var awesome! Vi begynner neste uke. Det blir supert!

Ingen kommentarer: