1. nov. 2011

Continuing absence


Jeg beklager mitt fravær for tiden men det er mye som har skjedd. Blant annet feiret man Halloween hos Almaz på lørdag. Veldig koselig. Selv om jeg kjenner jeg har gangsperr etter timer med hopping opp og ned. Etterpå fikk jeg crashe hos min søte navnesøster, og vi pratet om alt og ingenting før vi falt i søvn. Mandag var bare unødvendig, men det var mandag så den kom uansett. Mandag var jo faktisk Halloween så da gikk man hjem til Cat og så Nightmare before Christmas som var ganske fantastisk. 

Jeg vil ikke gå inn i detaljer fordi det er nok så personlig, men jeg ligger nå i en seng i Haxby og her skal jeg fortsette å bo resten av året mitt. Den nye familien tok i mot meg med så mye varme at jeg ble helt blåst bort. De er vakre mennesker inside out. Jeg tviler ikke et sekund på at jeg kommer til å trives her. 

1 kommentar:

Mamsen sa...

Håper d blir bedre dukkemoren min...Men ikke glem hvem som er mamsen din...:-)