17. nov. 2011

late morning

Nå skulle jeg egentlig vært med sjøen en time utenfor York og gjort forsøk sammen med ESS klassen min, men det er jeg ikke. I steden har jeg våknet etter 18 timers søvn og ligger på sengen utslitt. Det er mye som tar energi for tiden. Skolen tar for eksempel alt for mye. Jeg står opp tidlig, går på skolen, kommer hjem sent og bare faller sammen før jeg må gjøre lekser. Lekser og prosjekter opp og i mente. Kroppen min takler det ikke lenger og det er vell derfor den har begynt å stritte i mot så jeg får migrener og kaster opp slik som i natt. Følelsene mine tar også opp mye energi, men det trenger jeg ikke å legge ut om her.

Men om man ser bort i fra disse tåpelige energisugende tingende så har jeg det bra. Jeg bor i en tipp topp familie som innkluderer meg og får meg til å føle meg hjemme og jeg har gode venner som støtter meg.
Jeg kan ikke be om stort mer. I dag tror jeg at jeg skal slappe av, gjøre litt lekser (always) og kanskje lure meg på teater senere i kveld. Får se hvordan ting ligger ann senere. Ha en fin dag folk og røvere!

Ingen kommentarer: