14. nov. 2011

"Can't be bothered......"

Tror det er det jeg sier mest for tiden. Can't be bothered to do this or that or anything. Hadde en flott helg forresten. Møtte blant annet nordmenn... fra Bærum! Er ikke det nedverdigende så vet ikke jeg. Det er tydeligvis 62 nordmenn på York Collage men bare én bergenser og han kunne desverre ikke komme på lørdag for han var i varetekt for å ha røyket hasj. Ja... hva skal man si til det?
Var hos Hennie og Mirjam i dag og feitet oss og så film. Koselig.
Men så kom jeg hjem sant! Hva tror dere ventet på meg? En pakke fra en av de tøffeste mennesker som vandrer på planeten; Helene! Hobby i lange baner, bilde av oss to og et fint gresk armbånd. 
Du er helten min!
Ellers har jeg funnet ut at jeg skal ikke gå mer på fekting men jeg skal heller prøve å begynne på turn igjen. Jeg er ikke sikker på om de har noen ordentlige tilbud i York enda, men jeg driver å søker litt rundt. Har virkelig lyst til å begynne igjen. Savner det veldig mye. Så får vi se hva som skjer sant?
Denne uken må jeg kjøpe støvler... hjelp meg o høyere makter.

Ingen kommentarer: