7. nov. 2011

when you first dream. Dream big!

200372_1637988870637_1264207371_31352918_6933112_n_large
Jeg er blitt så facinert av dreadlocks i det siste. Har lyst på (og så var Ragnhild bare helt nydelig med det).

De siste dagene har vært veldig gode. Lørdag var jeg i byen med Aino og gikk bananas nok en gang på markedet hvor jeg fant en perfekt presang til pappa. Etterpå kom Anne Sofie og da ble det jo en stor fest kan man forstå. hehehe. Nei, jeg liker henne egentlig ikke så... heheh. Neida men så ja.
Søndag dro jeg til byen tidlig fordi jeg skulle liksom på jobb, men så så jeg plutselig at butikken ikke åpnet før 11. Så da satt jeg meg likesågodt alene på Starbucks og kikket på mennesker som hutret rundt i kulden. Omsiders ble klokken 11 da og jeg tuslet bort til BHF. Men hva skjer? De har ikke arbeid til meg på søndager så... Jeg måtte gå hjem! Kult! Kjempe kult! Så det...
Men resten av søndagen var ganske grei så jeg klager ikke. Så slik er nå det.

I dag har jeg vært på skolen og hos Anne Sofie (what a shock!). Hun gav meg forresten en vennskapsring!
aaaw. Er ikke vi bare 5 år? Jeg ble nå glad jeg da. Nå sitter jeg i min ringe seng, drikker en kopp te og tenker på den deilige essayen jeg skal skrive til fredag. Stalin du Stalin. Jeg får aldri nok av deg.

Vi får snakkes mer senere verden. See you!

Ingen kommentarer: