4. jan. 2012

In my insane hunt for the perfect awesomeness that will match my personality

Denne uken som har vært fylt med for mange lekser har jeg funnet ut at internett shopping er en fin unnskyldning for å ikke gjøre lekser. Derfor har jeg funnet litt å dele med dere mennesker i banandrakter.

Jeg kjøpte denne ganske billig faktisk! Gleder meg vilt og jeg ser for meg at jeg kommer til å sitte å stryke meg selv hele tiden bare fordi jeg kan! ahhh.

Endelig! Siden september i forfjor har jeg hatt lilla doc martens i størrelse 37. Hvorfor jeg kjøpte dem i 37 .. ikke spørr. Jeg var desperat og som vanlig så er ikke min størrelse noen sted å finne, men nå mine damer og herrer! Nå har man bestilt seg Docs i 36!! De er til og med svarte. Jeg kjøpte de for penger jeg fikk til jul og jeg angrer ikke et sekund. Det kommer til å bli en ren fornøyelse å sprade rundt med dem og tråkke folk på tærne.

Så til slutt fikk jeg endelig tak i et polaroid kamera! Har lengtet etter denne lille rakkeren i flere år. Det er riktig nok brukt, men jeg stoler på Amazon. Amazon er nemlig internett gud number 2 etter ebay da selvsagt.

Dette var veldig interessant for alle og en hver kan jeg tenke meg. Nå skal jeg og min deilige hodepine fokusere litt mer på essayen min som ikke kommer til å skrive seg selv. Ser dere senere !
Jeg skal forresten fore dere med bilder fra Nyttårsaften snart. Må bare gidde.

Ingen kommentarer: