15. jan. 2012

i det siste

Så ja, jeg vet at jeg ikke har blogget noe særlig i det siste men skolen er en pain in the ass men desverre er den ikke av det slag som kan oversees så jeg har rett og slett ikke giddet å blogge. Har skrevet noen dikt på den andre bloggen min men det er jo bare stakkerslige mennesker som besøker den så det er jo greit.
Jeg har blant annet tatt bilder med Anne Sofie til kunst prosjektet mitt i det siste. Prosjektet går ut på at jeg skal fange følelsen av å besøke York for første gang og ta bilder på forskjellige kjente steder i York.
zzZzzzZzzZzzzzZzzzzzzZZzzzZZzzzzZzz
Har også brukt endesløse timer på å skrive essayer som til stor forbauselse fikk forbløffende tilbakemeldelser fra læreren. Prøvde forgjeves å holde latteren tilbake da andre elever ble fortalt at de burde være like flinke som meg og at deres essayer var ikke gode nok til å tørke seg med en gang. Stort øyeblikk for en liten knoll. 
Har også sett mange mange gossip girl episoder i steden for å gjøre ting som ville bringe mer med seg.
Jeg har en teori om at Ed Westwick omsiders vil legge merke til meg og strekke hånden ut av skjermen for så å spørre om jeg vil gifte meg med han. Da skal jeg svare at jeg trenger å tenke litt på det fordi det kanskje kan komme bedre tilbud (ja særlig....)
Jeg har også ledd ganske mye av morsomme mennesker og interne spøker. Om disse menneskene visste hvor store spøker de faktisk er blitt i mitt og andres sinn ja da tror jeg de hadde blitt riktig skremt. Men slik der det nå bare. Har også tatt opp kampen på ekte mot pizza fjeses som har hatt den ære av å herske i mitt ansikt i noe som virker som en evighet. Jeg har fått nok nå så snart er det over og ut peperoni!

Har også gått på mange spontan konserter med Anne Sofie. Forrige helg var det et Rammstein tribute band med mer som stod på programmet. Morsommere har jeg ikke hatt det på lenge. Stod på første rad og hoiet og heiet og ikke minst head banget. Gleden finnes i de små ting i livet vet dere. 
Og ikke minst..
I kveld dro vi og så Likely Lads som vi også har sett før da de varmet opp for elskede Pete Doherty. God opplevelse det. Veldig god opplevelse til og med. Jeg vil oppfordre alle til å gå på en tilfeldig gig selv om man ikke kjenner til bandene som skal spille. Det kan bringe med seg mye latter og glede.

Nå skal jeg løpe ned og stjele litt sjokolade før jeg skal legge meg godt tilrette med min kommende ektemann Ed Westwick på skjermen.
Over og ut Berit og Knut.

Ingen kommentarer: