26. jan. 2012

levende zombie

Dens siste uken har jeg ikke blogget fordi jeg har vært opptatt med å løpe fra sengen til toalettet hvert tiende minutt. men er på bedringens vei nå selv om mat i magen er 0% for øyeblikket.

Dette bildet er fra lørdagen da denne grusomme gjerningen ble begått. Det var da jeg og Anne Sofie bestemte oss for å bake et brød som viste seg å være et ondsinnet brød. Jeg gikk en liten tur ved elven mens jeg ventet på at Anne Sofie skulle returnere fra Asda. Var koselig det altså. Alt for mange bikkjer som kastet seg rundt bena på meg og prøvde å tilbe meg men jeg er ikke gud for hunder så jeg løp.



 Små mennesker på tur en søndag.
Meg i naturen. vakkert. virkelig.
På søndagen hadde vi et surprise party for Clara som hadde bursdag i Desember. Vi kom tidlig for å hjelpe til. Vell de andre gjorde det mens jeg sovnet på sofaen. Jeg var allerede veldig syk så jeg hadde lov.
Stolte kokker.

Almaz var sjefskokken og kokkelerte som bare det. Jeg var ganske imponert. Var kinesisk til og med.
Hvis man kunne bli arrestert for å stjele kameraer og ta bilder av selv da hadde Anne Sofie hatt litt av et rulleblad.
Mirjam og Miriam. Ja jeg ser ut som noe.. merkverdig men jeg hadde akkurat våknet så..
Fikk pakke av skjønne Silje i dag. Ble veldig glad og danset rundt med risengrynsgrøt i hånd.
De små ting som gjør en stor forskjell! <3

Nå er jeg snart frisk. Medisinen har gjort meg veldig rar i mage og sinn men etter å ha kikket på the incredible hulk og top gear hele dagen så tror jeg at jeg er klar til å returnere til virkeligheten i morgen.
Snakkes i morgen sauer og kveg!

Ingen kommentarer: