16. jan. 2012

NÅR JEG SER DEG, TENKER PÅ DEG ELLER HØRE OM DEG.. DA SER JEG SÅNN UT INNI MEG!

Translation: When I see you, think about you or hear about you.. I look like this inside. 

Men på en annen side så tror jeg de aller fleste gjør det egentlig. De sier bare ingenting fordi du er så hårsår ;)
De vet du ikke tåler at andre har andre meninger, de vet du ikke tåler at folk ser deg sårbar. Det er ikke vanskelig å høre at du motsier deg selv støtt og at du også gjør ditt ytterste for å opprettholde et rykte du føler er nødvendig mens du samtidig sier at du ikke bryr deg om hva folk sier. Du sier også at du lever i en verden uten fordommer, men samtidig er du den mest dømmende personen jeg har møtt. Så stenger du folk ute når de blir kjent med den virkelige deg. Jeg syns synd på deg. Om du visste det ville du nok kalt meg en rekke stygge og fornærmende ting og påstått at jeg tar feil og er en tragisk person når sannheten er at du oppfører deg barnslig og umodent. Om du hadde lest dette hadde du nok ikke kjent deg selv igjen en gang fordi du har et vrengt bilde av deg selv. Men nå er det der ute i tilfelle du føler for å oversette.
Ha et fint liv! Håper du en dag vil kjenne deg selv igjen når du ser deg i speilet. 

Ingen kommentarer: