17. feb. 2012

and the world turns around and around and around

I det siste har jeg vært veldig facinert av himmelen og dens mange farger og nyanser. Kan sitte i lange stunder og studere den mens dens skyer glir forbi. Jeg tror folk begynner å bli litt irritert fordi jeg ofte glir ut av samtalen for å ta meg til å beundre himmelen.
Skypet mye i det siste. Blant annet med denne bananen her. Saher. Eller jeg tror iallefall det er Saher. Man kan jo ikke være helt sikker. For alt jeg vet kan det være en 50 år gammel mann med hentesveis.
Bestemte meg for å gjøre livene deres sure ved å vise dere et bilde av mitt lekre sår. Det har begynt å gro nå så det er ikke like ille som det var, men det er fremdeles ganske gale.

Bilde fra valentins dagen. Jeg og Anne Sofie tok den helt ut med blomster og konfekt og en romantisk middag. Eller så romantisk som det er mulig for oss å gjøre noe. Vi er jo ikke som andre kvinnemennesker. Sitter å etterligner pripne engelske jenter på dansk og norsk, søler og griser og spiser stygt. Jaudå!
Det har vell sin sjarme det også! 

Anne Sofie var meget begeistret for det lekre kortet jeg malte til henne som dere kan se.

Ellers har jeg brukt denne uken på å unngå lekser, ta spontane avgjørelser og observert to sveitsere mens de spiller fifa og hisser seg opp på swiss-german som tydeligvis er et språk. De er forresten veldig fisefine når det kommer til mat. De skreller agurkene før de spiser de! Har du noen gang hørt noe sånt tull? Ikke jeg.

Nå skal jeg prøve å tvinge megselv til å gjøre litt lekser samt spise middag og kanskje kanskje ta meg en joggetur om hodepinen forsvinner.
Hei og hå alle små!

1 kommentar:

SSSSAHER sa...

når skypet du med meg????