12. feb. 2012

jaaaaaaaaaaaaaaaada

 Bare et bilde av den uforglemmelige konserten i Nottingham som har nådd top 10 beste øyeblikkene i mitt liv! Det skal godt gjøres altså. 
Anne Sofie fikk en nydelig button av meg på bursdagen for å feire hennes kraftige økning i antall år på jord.
Ps: den blinker. 
Word man!
Ole Jørgen og jeg var veldig våken på Anne Sofie sin bursdag. Fortreffelige mennesker vi to altså!
Flotte norske snålinger. kremen av kremen!

Det kom omsiders snø til York. Er vell en uke siden nå. Bikkjekaldt og knall og fall. Jeg er ikke stor fan.


Anne Sofie åpner gaven min som forresten var pakket inn i nydelig wallE papir. Tenker på alt jeg. 


Inderne bare tok og bakte henne en kake liksom. Hun gikk helt bananas! 


Jeg ble kraftig skamfert av en boks med tunfisk, lørdag. Var ganske dramatisk. Mistet masse blod og gikk til sengs uten å vite om det. Klarer ikke gjøre noenting. Klarer ikke gjøre kunst leksene mine en gang som jeg nesten hadde gledet meg til å gjøre. Livet suger. 


Fredrik er en stor sjarmør. eeeeh ja. 


I dag fant vi ut at Humlesnurr faktisk ikke er på tull! Han bor på The National Railway museum i York. 
Vet ikke helt hva han gjør der, men han sto og bablet om sverd og sånn. Så tror kanskje han har gått seg litt vill.

 
Det bare satt en ugle der og glodde på oss. 


Vi fant ut hvordan Humlesnurr hadde kommet seg til York. Med Galtvort Expressen selvsagt!


Som dere ser så går livet på skinner. hehehe tok du an? Tog.. skinner? hehe ok uansett..
Har vært på bursdagmiddag, stresset livet av meg på skolen og kuttet av meg halve fingeren. 
For ikke å snakke om alle gangene jeg har lagt meg flat med trynet først i  -5 grader og snø. 
Ja her har man det flott! Men så har man fri i en uke nå! Og det liker man!
Kos dere på skolen folkens! Jeg skal sove og har ingen planer om å våkne før neste søndag!

1 kommentar:

helene sa...

ååå jeg og vil se galtvort expressen :((