25. feb. 2012

me måtta ha vært sommarfugla om me sku ha følt oss friare


Mange gode øyeblikk i det siste fylt med latter og grimaser. Blant annet da Anne Sofie og jeg ble helt trollbundet av det tilsynelatende varme været og bestemte oss for å gå ut å sprette på trampolinen.


Det begynner virkelig å bli varmere i været og det klager jeg virkelig ikke på. Vandrer rundt i dongerijakke og føler meg friere og friere kjenner jeg, men det er bare til kvelden kommer og jeg vandrer rundt som en levende ispinne.


I går var man på Stereo og så blant annet Sky Rocket Jack. Herlighet. Jeg ble så imponert av deres engasjement. Rullet rundt i publikum, kysset voksne menn og sang som om det var ingen morgendag. Dessuten hadde de alle forskjellig farge på t-skjorten. Det var tøft det!
Her er da sangeren. Han var virkelig en interessant person.
Jeg ble fortalt at dette er tromissen til Sex Pistols, men for å være helt ærlig så har jeg aldri helt satt meg inn i det så jeg har ingen anelse. Kan for alt jeg vet være tull og fanteri!

Nå skal jeg i veldedighets sjappen og jobbe litt før jeg skal til Manu og lage norsk grøt! Kan bli interessant!

Ingen kommentarer: