27. feb. 2012

og så var det resten av helgen da

Dro på konsert på lørdag også. Det ene bandet hadde denne uglen på scenen. Jeg ble alvorlig sjalu!
Dette var da ett av oppvarmingsbandene som jeg desverre ikke fikk tak i navnet på men jeg skal hilse og si at det manglet ikke på talent der i gården!
Bassisten hadde ganske imponerende bukser. igjen.. jeg var grønn av missunnelse.
Det neste oppvarmingsbandet var enda bedre enn det første!
 Trommisen gikk bananas og vokalisten var en drøm!
Vokalisten hadde en fantastisk Tom Waits t-skjorte. Ble jo bare enda mer misunnelig. Herlighet.
Mye missunnelse ute og gikk den kvelden der altså!
Og ellers hang jeg med dette dyret lørdag og søndag. På dette bildet demonstrerer han hvor gøy han syns det er å ha meg på besøk....

Har vært en veldig fin helg med mye musikk og lat kjæreste og i morgen venter enda en dustete skoledag. Jeg står fast ved at jeg syns de burde bytte om slik at helgen er 4 dager og ukedagen bare 3. Jeg gidder ikke å være så mye på skolen. Hva får man ut av det da liksom? hehehe neida! Tuller.... (ikke)
GOD NATT!

Ingen kommentarer: