25. mars 2012

en dreadlock her og en dreadlock der

Kan kanskje ikke se det på dette bildet men det finnes 12 dreadlocks i mitt røde hår for øyeblikket.
Jeg pratet med gubben i dag for første gang på en uke og det var veldig godt å høre stemmen hans.
Ble enige om å bestille billetter til å se Miles Kane(!!!!!!) så det er nå gjort av meg. Gleder meg vilt.
Ellers har jeg spist is & pistasj nøtter og ventet på "the walk in clinic" i en time. Har nå antibiotika så kommer nok til å klare meg skal jeg tro. Var sannelig på tide at jeg kom meg til legen. Jeg ser det alltid som siste utvei. Jeg tror alltid at kroppen min skal klare å lege seg selv. Noe som er en illusjon av mitt eget sinn og intet annet.
Så nå skal jeg se en episode av sex and the city og så hoppe i køyen. Skole i morgen folkens.

Ingen kommentarer: