25. mars 2012

helgen så langt


Fredagen gjorde jeg ingen verdens ting. En av grunnene til det er at jeg ikke klarte å bevege meg. Klarte ikke å snu meg i sengen en gang fordi alt gjorde vondt. Har vært så heldig å ha hatt influensa denne uken og hatt alle godsakene som da følger med. Derfor var jeg veldig skeptisk til å gå på Noanh and The Whale konserten som var i går (lørdag) men jeg gikk nå uansett fordi jeg hadde jo tross alt betalt for billetten og alt ting. Sangeren og fiolinisten er forresten to stk mannekjøtt. Herlighet for noen vidunderlige beist. 

Aino og jeg ventet i spenning på at han skulle helt ut av det blå ta av på fiolinen og ta seg et lite Alexander Rybak nummer. Men det skjedde desverre ikke. 

Her er da tre av bananene som var å finne blant publikum. Hennie og Kristina fikk desverre ikke plass på bildet. Og når man snakker om publikum.. bak oss sto en stor gruppe mildt sakt fjortiser uten respekt for verken folk rundt dem eller bandet. Sto med ryggen til scenen og pratet gjennom hele konserten. Både Hennie og Anne Sofie bemerket deres frekkhet men bananer som de var lot ikke til å la seg påvirke av denslag og bare fortsatte. Ærlig talt.. Jeg betalte ikk 20 pund for å høre på deres skravlerier og jeg syns det er direkte frekt mot bandet og drive på slik. Om man vil gå å prate så finn dere en kafé eller en utedo!! ikke stå bak meg på konsert og prat så høyt at jeg ikke hører bandet synge!! 
Da jeg kom hjem fikk jeg ikke ideen om en rumpetaske ut av hodet så jeg tok like godt å kjøpte denne på ebay. Var ikke for dyr og se på den da! Den er jo fortryllende i all sin prakt! Meget fornøyd om jeg så skal si det selv! Mye mer praktisk enn disse idiotiske veskene som man går å bærer rundt på!

Ellers savner jeg gubben veldig mye. Han har for eksempel fylt drømmene mine hver dag denne uken. Merkelige greier. Men nå har en av de 3 ukene gått allerede og han er tilbake hos meg om akkurat 14 dager. Gleder meg mildt sakt. Bare synd jeg reiser dagen etter. Det er nok bare livet som er slik mine kjære små stalkere. Nå skal jeg se å få på meg noen klær og komme meg ut her i fra. Snakkes!

Ingen kommentarer: