12. mars 2012

i was following the pack, all swallowed in their coats

Lørdag morgen var en super morgen med varmt vær (når man ser bort ifra vinden) og med solskinn
Jeg var ikke helt fornøyd med at bussen ikke kom som dere kanskje kan lese fra mitt vakre ansikt.
Når jeg så omsiders kom meg på bussen og inn til byen traff jeg på en jente som satt ensomt på et teppe langs muren så jeg bestemte meg for å slå meg ned med henne. Vi satt i mange timer og spilte gitar og blåste såpebobler.
Dette er en av de aktivitetene som gjør at vi alltid får mer oppmerksomhet enn vi kanskje ønsker.
Synging og hoying og interne vitser flyr vegg i mellom mens man tar bilder fra rare vinkler.
Senere på lørdagen dro jeg til Manuel og jeg strevde i mange timer på søndagen for å få ham med meg ut i det nydeligve været. Folk spradet rundt i t-skjorter og enkelte vågale mennesker hadde dratt på seg shortsen allerede. Jeg småhutret i kjole og cardigan men ignorerte det for å nyte den deilige solen. Is spising, hopping over skygger og picnic med elven. Det var en veldig fin dag med gubben min.
Manuel gjorde det veldig klart at det var uhøffelig å ta bilder av fremmede. Spesielt å zoome inn på dem når man sitter 10 gode meter fra dem. Unnskyldningen min var at man har lov til å ta bilder av folk som fisker.

Han er aldri så fornøyd som når han for lov til å bruke de rosa solbrillene sine.
Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal være bekymret enda men det var en utrolig deilig dag på søndag. Snart drar han jo fra meg i 3 uker så jeg er veldig egoistisk og bruker så mye tid med han som over hode mulig og det får han bare finne seg i!

Ellers har man vært på et vakkert indisk/afrikansk marked i byen og kjøpt dinglende øredobber, mystiske ringer og praktisk elefant veske. Dere får vell en titt dere også tenker jeg men nå er klokken blitt 01:00 på en mandags morgen. Så jeg får vell avslutte her og ønske dere gode drømmer!
Snakkes kaniner og harer

Ingen kommentarer: