10. mars 2012

jeg skal jo i bryllup neste måned


Jeg har desverre ikke oppdatert så veldig mye i det siste fordi jeg har vært opptatt med alt slags. Nei, nå lyver jeg. Jeg har bare ikke orket å ta bilder av noe så derfor har det ikke vært noe å oppdatere sånn helt egentlig.
Men hin dagen tok jeg meg en tur inn til byen med Mirjam og Aino og planen var at Mirjam skulle finne seg treningsutstyr men i stedenfor kom jeg ut med denne kjolen. Se så fin den er! (ignorer buksen som ligger som et slakt på gulvet der i det fjerne) Selvsagt var det en grunn for at jeg kjøpte den! Jeg skal jo i bryllup til storebror om en måned. Man vil jo ikke se ut som en tosk heller! (om det kan unngås.) 

Jeg slenger med et bilde av gubben bare fordi han er en poser.

Jeg er forresten ikke helt sikker på om jeg liker retningen dette forholdet tar.
Hver gang jeg kommer på besøk er tilfeldigvis oppvaskkommen full og hvem må vaske opp? joda..
Men det er vell mest fordi han ikke tørr slippe meg til med komfyren. Forståelig igrunn.
Men nå skal jeg skylle ut hårfargen og dra til byen for å sitte på gresset og tralle beatles sanger med dansken.
Snakkes!

Ingen kommentarer: