3. apr. 2012

en liten oppsummering av januar, februar, mars.

- masse shopping paa ebay
- trasking rundt i tunge vinterklaer
- snoen meldte sin ankomst
- mange gode konserter
- feiring av bursdager
- gubben og jeg fant sammen
- the black keys tok pusten fra meg
- noah and the whale konsert
- mange gode (men kanskje litt for usunde maaltid)
- tralling i parken med gitar
- uventet varmt vaer
- museum
- dreadlocks
- gubben dro fra meg i 3 uker (er fremdeles borte forresten)
- gikk til innkjoep av runde solbriller som er kulere enn andre folk flest
- ipoden min ble matet med nye, friske toner
- Lana Del Rey tok meg med storm og det samme gjorde Fleet Foxes og Firewater
- tunfisk er fortsatt i mitt hjerte
- oppdaget hvor mye jeg faktisk elsker kinder bueno - oppdaget den engelske sjokoladen Galaxy som er noe for seg selv
- uheldige meg fikk infeksjon etter aa ha tatt piercing
- uheldige meg forstuet foten
- uheldige meg ble drete paa av en fugl

Sees.

Ingen kommentarer: