4. apr. 2012


På mandag var vi på museum tur rundt i York.
Hvorfor er jeg ikke helt sikker på men vi tenkte det var på tide å finne ut hva York's museumer hadde å by på. Castle museum var faktisk utrolig interessant. De hadde gjennskapt England's gamle gater inne i museumet og det var nesten som å vandre i gatene. De hadde også som du ser på bildet over gjennskapt det glade 60 tall. Veldig interessant og se hva de hadde fått til.

Beatles prydet store deler av utstillingen på 60 talls siden. Klagde ikke.

Anne Sofie ja. Very nice. Very nice.

Dagen etter tok vi turen til Scarborough i regnværet fordi vi er så indie.
Det var en helt nydelig by og jeg ble helt målløs der jeg sto og så ut over de fine klippene og stendene som preger havnebyen.

Anne Sofie i turist modus.








Scarborough var en utrolig fin tur selv om jeg klagde over regn og vondt i foten mye av tiden. 
Etterpå gikk vi hjem til meg og så the Notebook. Ja, jeg gråt. Jeg gjør alltid det. pfff.. 
Ellers har jeg skypet med dette dyret nesten hele dagen. Han befinner seg fremdeles i Sveits men jeg ser han igjen på søndag. Om jeg gleder meg? Ikke i det hele tatt... (!!!!!!!)

Nå får jeg vell gjøre noe snart. Har sotte inne hele dagen og skypert og lignende.
Får kanskje dra meg selv ut for å gå på kino. hmm. får se.
Snakkes !





Ingen kommentarer: