23. apr. 2012


Jeg ville bare gjøre det klart for alle sammen at jeg er nå medlem i gettoen og derfor driver jeg og øver meg på sånne ghetto signs sånn at jeg blir akseptert av mine nye medmennesker. cheers mate!
Nei. jeg har ikke det. Ro an kraftig ned.

Jeg har ikke blogget ordentlig på en stund og jeg gidder ikke ta innpå bilder fordi det nye designet på bloggen er helt bananisert. Så jeg tenkte jeg kunne lage ett lite oppsummerings innlegg.

Oppsummering av ukas viktigste saker
-
Influensa spennende og en oppmuntring i hverdagen
 (egentlig ikke for jeg lå strak ut hos Manu og visste ikke forskjell på øst og vest)
- Gikk ikke på skolen før på fredagen (men var grisetrøtt da jeg kom hjem i halv 3 tiden.)
-
Ble overbevist av Manu at det var en god idè å bli med han på konsert på fredag (og det var det også!)
-
Pleide stakkars gubben som ble syk natt til lørdag (pleiing som egentlig bare gikk ut på å sove til 4)
- Spiste middag på Rizzo med noen av jentene. (som alltid fylt med humor og meget god mat)
-
Spradet rundt i byen hele sødagen  for å finne kjole til kveldens event (fant lekkerbisk på topshop)
- Søndag kveld gikk man på date med sveitseren og spiste blant annet på argentinsk resturant (me gusta)
-
Man så også norske "Headhunters" og sveitseren var meget imponert og syntes at norske kvinner var OK.
- Mandag som er i dag gikk jeg på skolen og kjøpte masse usunne ting til lunch.(man prøver å overleve)

Der har dere det folkens. Nå skal jeg ta meg enda en times uforskjent hvil og så skal jeg skrive essay.
shubedidada! 

Ingen kommentarer: