24. mai 2012

sumartidar

De siste dagene har jeg tilbragt med de beste menneskene i England. Vi har stekt oss i det herlige (men kanskje litt for varme) sommerværet i parken med god mat og drikke, gitar og godt humør. Manu var i dårlig humør så jeg dro han med og det viste seg at han hygget seg ganske kraftig til slutt. Det er bare slik som skjer når folk er i mitt nærvær.... du vet...






Etter en stund fikk jeg en genial idé om at jeg, Anne Sofie og Manu burde ha en bbq på taket til Manu. Det gjorde vi og det ble en stor suksess. Folk som kjente lukten strømte til fra fjernt og nært og prøvde å tigge seg til en burger. De fikk ingenting. hehehe. Gribber..

I dag var jeg ferdig på skolen klokken 11 så da dro jeg til parken med Aino og Clara hvor vi også møtte Anne Sofie og diverse andre mennesker. Vi spiste og koste oss i mange timer før jeg dro til Manu fordi vi hadde planlagt å bowle. Det ble ikke noe av fordi jeg ikke husker hvor bowlinghallen ligger og fordi det rett og slett er for fint vær til å være inne å mygle i en hall som lukter gammel gymsokk. Så vi ente opp med å sitte ute og nyte været i et par timer. Det var utrolig koselig.

Nå ligger jeg i sengen og føler meg som en kokt tomat. Jeg ser nok ut som en også. Spesielt siden jeg har fått tusenvis av små fregner i mitt ansikt. Et par uker nå så har jeg nok til å forme en ganske heftig mustasj. Men senere folkens. Skole i morgen (og white denim konsert!!!)

Ses.

Ingen kommentarer: