7. nov. 2014

O'hoy mateys!

Hei landkrabber!
Det går alltid litt tid mellom hver gang jeg skriver, men det er egentlig ikke så veldig mye spennende som skjer her. Det går mest i det samme egentlig. Det går mest i å høre på The Growlers, sove, se ugly betty, møte folk på puben og (over)spise, men det var jo Halloween (for en uke siden) så dere må jo få se hvor awesome jeg var. 

Jeg og Alek var pirater og jeg hadde brukt flytene latex i ansiktet for å lage ekte sjørøver sår! Alek hadde ikke gått så mye inn for det. Han stilte i t-skjorte, jeans og bandana.. taper. Så jeg som hater å feire halloween ble med på trenden selv om det ikke var den mest vellykkede kvelden i mitt liv. 

Ellers har jeg vært i London og sett Mø siden sist. Jeg hadde ingen forventinger fordi jeg ikke kjenner så godt til henne men hun var helt fantastisk jo! Elsket henne! Check it out! Ellers har jeg brukt tiden min på å se masse ugly betty og drukket liter på liter med fanta! The sweet life huh? 
Nå skal jeg sosialisere meg! Vi snakkes! 


Ingen kommentarer: