28. okt. 2014

Klokken er 02:00

Etter å ha strevd med en presentasjon i det som virker som en evighet ble jeg gal (hadde kanskje noe med mitt alvorlige inntak av koffein å gjøre også..) og begynte å finne alternative måter å bruke boken på:

Her bruker jeg den som en meget elegant og moderne hatt. Jeg kaller den: Kinesisk tak hatten.

Her prøvde jeg å bruke den som ansikts maske. Funket fett..

Var så fornøyd med kinahustakhatten at jeg gikk tilbake til den..

Så ble det takras og fullstendig kortslutning i øvre etasje..

Stor takk går ut til Manuel. Han fortjener 5 kameler og en eske med toffifi fordi han satt fra klokken 22:00 til 01:00 (Sveitsisk tid) og skrev fremføring sammen med meg. I morgen skal han lage powerpointen for meg også. Herlighet. Hvordan fortjener jeg han? Jeg gjør nok ikke det skal jeg si dere. Så Manuel! kamelene kommer i posten! Nå må jeg sove.. Skal til legen halv 9. Kjekt liv da!

Hadet!

Ingen kommentarer: