16. okt. 2011

youth knows no pain

Torsdag
Dansken og jeg ble invitert på middag til søte Cat og hennes familie. Vi lagde en helt fantastisk sjokolade ostekake. Herlighet så god den var! 

 Her sitter man å venter på den vidunderlige kaken.

Fredag
 Fredag var vi ute å feiret fine, norske Hennie som fylte 17 på torsdag. 
Vi var på en vegetar resturang med kjempe god mat og snille mennesker. 
 Anne Sofie, Aino & Mirjam! 
 Kristina aka min fantastiske kinesisk lærer & Clara.

Lørdag
Først dro jeg til veldedighetsbutikken hvor jeg begynner å arbeide neste uke. 
Menneskene der var veldig hyggelige og det virket som en veldig fin arbeidsplass.
Fant også et veldig fint skjerf som så ut som noe en 5 åring hadde laget. Ja, jeg kjøpte det.

Etter å ha vandret litt rundt alene i byen møtte jeg stakkars Anne Sofie, og jeg ble med henne hjem for å hjelpe henne å vakse og å pakke sakene sine. Vi tok taxi til Lynette og plutselig var alle sorgene over. Det var deilig å se det fine ansikte til Anne Sofie lyse opp igjen og å se at hun klarte å rise av seg de vemmelige ukene hun har vært gjennom. Etterpå bar det til byen igjen hvor vi møtte fine mennesker, gikk lange veier for å kjøpe ting man ikke burde i form av sjokolade og jeg stoppet innom GAME fordi jeg begynte å savne min skjønne lillebror som snart kan vente seg en fin pakke i posten fra storesøster. 
 Dette er en av grisene til Luke. Vi dro til han og Yannick senere på kvelden. Jeg tror det var omtrent 6 griser i stuen hans (om du teller med Yannick) 
 Det ble mye kasting rundt på ting og mobbing av idividuelle mennesker, men så måtte dansken og jeg løpe hjem til meg og vi falt sammen i sengen min utslått.

Søndag
Sto opp i dag og lagde pannekaker. Det ble ikke pannekaker akkurat for vi lagde dem for tykke. 
Ble mer som lapper. (som hun ikke visste hva var.) Og ellers har jeg krøpet tilbake i sengen min og sett episoder av True Blood og gjort meningsløse ting. Har planer om å gjøre det resten av dagen også
Snakkes senere folkens!

Ingen kommentarer: