27. nov. 2011

En helg med Anne Sofie

Som tittelen tilsier så har jeg tilbragt hele helgen med Anne Sofie. Var med henne fra 5 på fredag til 5 i dag. Hellao? Det er lang tid i strekk det altså.
På fredag dro Aino og jeg i vei til Mirjam for å lage mat, men så møtte vi stakkarsene Hennie og Anne Sofie tilfeldig på veien og så bare: heiaa vi blir med. Så vi bare javell ja. Så det ble mat og spise. Vet dere liker å lese om sånt. Spesielt Saher Rafei. 
Det ble selvsagt litt groovie dansing fra dansken og jeg. Vi har funnet ut at ingen deltar i dansene våre fordi de rett og slett er meget sjalu. Men å være kul koster for minutter etter dette bildet ble tatt fór dansken i gulvet etter å ha blitt high fivet i hode av døren. Men kvelden fortsatte jo og jeg skal hilse å si at det var knase dansetrinn ute og gikk. Etterpå dro man hjem til Anne Sofie og falt om i sengen hennes. Der lå jeg uten å bevege en muskel i de følgende timer.
Dagen etter dro vi og møtte Shelli og Tora. Shelli skulle ta piercing i øret, og vi andre var sultne. Så etter at hun hadde skamfert seg dro vi og spiste i en meget smal café. Pomfrittesene var meget å skryte av forresten. Jeg som egentlig ikke akkurat jubler høyt for chips ble imponert. 
Shelli  showing off her piercing. Sier liksom at det ikke gjorde vondt men jeg tror nå hva jeg vil om slikt. 


Miriam har draget. Nevner det bare.
Anne Sofie er ikke særlig glad i sånne små skallede menn. Det kommer frem i slike stunder.
Senere dro vi og møtte disse to karene. Hadde en merkelig men flott aften med dem. Lærte dem at ironi finnes jammen santen også i Skandinavia gitt. Våknet opp med dansken igjen neste morgen og så var det on the road again. 


Jeg har ikke tenkt til å forklare dere historien bak disse juice bildene, men om dere bare visste!
Dere ville ledd så dere ville blitt aldeles dårlige.

Senere på dagen dro vi sammen med Lynette, Yui og hennes venn for å se "The white horse". Hvis dere ikke vet hva det er så kan dere google det for jeg gidder ikke gå inn i dybden om akkurat nå. Men jeg kan meddele at det var helt nydelig utsikt. Man kunne se milevis og det var utrolig med solnedgangen og hele pakken.

Her kommer en sliten bøs.
Her står alle og gliser stort mens de prøver å fortrenge det faktum at vi faktisk måtte gå ned igjen også.

Bikkje på tur.
Så det....

Så var helgen over for denne gangen og i morgen er det på an igjen med skole og lekser og presentasjoner. Har to dager fri denne uken så det blir jo ganske stas, men likevell må jeg si at jeg er så trøtt og lengter så mye etter juleferie at jeg blir gal. Er bare 3 uker igjen heldigvis. Men på de tre ukene har jeg iallefall 3 presentasjoner og massive mengder med hjemmelekser og innleveringer så det gjelder å henge i. Skal til legen på onsdag så da blir nok ting bedre skal man se. Snakkes folkens. Jeg ser for meg at jeg skal lage en liten film snart fordi jeg er bøs like that, men det får bli med tanken foreløbig.
Snakkes vikings!

2 kommentarer:

SAHERRRRRRRR sa...

kjendis til tusen.

Miriam sa...

Du er saa heldig Saher. wow wow wow!