5. des. 2011

i det siste

Var på Electric Six konsert med Anne Sofie på onsdag. Epic! Det var helt genialt. Gaybar, Danger! Danger! og mye mer sto på programmet. Jeg var absolutt i himmelen!
Torsdagen var fylt med tull og tøys.
Fredagen var ganske trasig. Sjokolade og film og slasking på høyt nivå. Needed!

Dette er fra lørdagen da vi dro ut for å feire min vakre, finske venn Mirjam! Var veldig hyggelig!

Meg og finsken min Aino

Hun er vell smukk som et stjerneskudd
Tidligere på dagen på lørdag dro jeg med disse kjekke karene og sto på skjøyter! Talent? Ja! Burde ikke være lov å være så tøff på isen. Så at folk bare falt som fluer alt pga sjalusi.
Søndag fulgte jeg Anne Sofie til busstoppet før jeg dro av sted til min Norske kvinne og bakte kanel boller uten kanel (ikke spørr), drakk kakao, hørte julesanger og så Tre Nøtter Til Askepott. Koselig!
I dag som er siste fridagen har jeg slasket meg fordi jeg begynner å bli syk. Har også vært på skolen og gjrt lekser fordi jeg er så nerdete. Som dere merker så prøver jeg å rushe litt gjennom denne blogg økten, men jeg er trøtt og selv om jeg ikke kommer til å få sove fordi hele pappen min er tett rett og slett så vil jeg prøve. Så god natt alle gnomer og nisser på lover. 


Ingen kommentarer: