15. des. 2011

man blir nesten litt for tøff til tider

 Se på oss da! Folk visste ikke hvor de skulle gjøre av seg. De hadde aldri blitt konfrontert med slik awesomeness før. Matchende cardigan var ikke planlagt forresten. Er man awesome så kommer det naturlig rett og slett. Kan fremdeles se de små fjesene deres utvide seg på stedet og siklet gjorde de også. 
To små karer her ja.
Bullied outside Poundland. Det er da du vet du har seriøse problemer i livet ditt. Uskyldige menneske som jeg er ble tippet over ende og fordi jeg er så skrøpelig klarte jeg ikke å reise meg igjen. Da ble det gul tiggerhatt plassert foran meg og bilder tatt mens rungende latter kunne høres fra alle kanter. Om jeg er glad i England?
Jau.
Dette er da en god stund siden. Husker egentlig ikke helt når, men Aino og jeg kom i skade for å møte to nordmennesker en dag vi var i byen, og da gikk vi en liten tur på Costa. På bildet over ser man Jonas som sa han skulle på do, men hva gjør han da? Satt seg milevis fra oss og leste avisen i artig positur. Ikke spørr!
Aino var ganske fornøyd, men Ole Jørgen var ikke helt enig. 


Men så ringte Oslo pappaen hans og sa at han kunne få mer penger og da ble han blid da vet dere.

Så ja. Det er en liten oppsummering av... vell.. to helt forskjellige dager. I dag kjøpte jeg forresten en nisselue til Anne Sofie. Da ble hun glad. I morgen er siste skoledagen før ferien og jeg har tonnevis med lekser. Ja! Jeg elsker det! Men på søndag er det The Kooks konsert og der skal man hygge seg. Nå skal jeg på en annen side prøve å lukke øynene igjen og forsvinne i et par timer. God natt bananer med rare vaner!



Ingen kommentarer: